Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk dan eens hieronder of het antwoord erbij staat. Veelgestelde vragen hebben we hier voor je verzameld en beantwoord. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons.

Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op het oranje winkelwagentje met de tekst 'In winkelwagen' om je product in de winkelwagen te plaatsen. Kies voor 'verder winkelen' om meer producten in je winkelwagen te plaatsen. Klaar met winkelen? Klik op de knop 'Ga naar je winkelwagen' en doorloop de stappen. Je vindt de winkelwagen rechts bovenaan de pagina. Klik hierop om de producten in je winkelwagen te bekijken.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bij hobbyshop-online.nl zijn afhankelijk van hoe wij de bestelde artikelen naar je kunnen opsturen en van het orderbedrag. Als de bestelde producten verzonden kunnen worden via brievenbuspost dan betaal je daarvoor lagere kosten dan bij pakketpost. De verzendkosten starten vanaf € 1,99 voor brievenbuspost.

Gratis verzending vanaf € 50,00 voor verzendingen binnen Nederland.
Gratis verzending vanaf € 60,00 voor verzendingen naar België.
Gratis verzending vanaf € 75,00 voor verzendingen naar Duitsland.

Het afhalen van je bestelling is gratis. Bekijk hier de uitgebreide verzendinformatie.

Wat is de levertijd?

voor 16:00u op werkdagen besteld, dezelfde dag verzonden!*

Voor het merendeel van het assortiment geldt dat de bestelde producten dezelfde dag verzonden worden wanneer je op een werkdag besteld hebt voor 16:00u en je betaling ontvangen is. De bestelling wordt verzonden met PostNL. Als PostNL meewerkt dan wordt de bestelling de volgende (werk)dag bezorgd (garanties zijn niet mogelijk!). We zien dat in drukke periodes bestellingen vaak langer onderweg zijn.

*Indien een artikel niet op voorraad is, ontvang je van ons een mail waarin aangegeven wordt wanneer het artikel wel geleverd kan worden.

Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?

Ja, je kunt je bestelling afhalen in ons inspiratiecentrum in Schinnen. Kies bij het afrekenen van je bestelling voor de optie 'afhalen in Schinnen'. Je ontvangt een e-mail van ons als de bestelling voor je klaar staat.

Geopend voor afhalen:
Ma t/m vr: 14:00 – 17:00
Za: 10:00 – 13:00

Ons adres is: Breinderveldweg 21, 6365CM Schinnen

Ik heb een verzendbevestiging ontvangen, maar PostNL geeft aan dat ze mijn pakket nog niet ontvangen of verwerkt hebben?

Het komt vooral in drukke periodes (zoals black friday en feestdagen) wel eens voor dat door extra drukte bij PostNL zendingen vertraagd raken. Je zending is dan wel door ons verstuurd, maar heeft nog geen scan gehad in het betreffende distributiecentrum en daardoor klopt de track & trace informatie niet. Meestal gebeurt dat alsnog binnen een week en wordt de track & trace bijgewerkt. (In uitzonderlijke gevallen van extreme drukte kan dit tot wel 2 weken duren!)

Hebben jullie ook een winkel?

Wij hebben geen winkel in de traditionele zin van het woord. Je kunt wel ons inspiratiecentrum bezoeken.

You have 1 product in the equation Alles wissen Vergelijken